نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس
سرخط خبرها

از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی

  • کد خبر: ۲۲۶۰۳۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی
اگرچه هنوز تا رونمایی آخرین گوشی هوشمند شرکت گوگل زمان باقی است، همین الآن تقریباً تمام مشخصات آن معلوم است.

به گزارش شهرآرانیوز، اسناد و تصاویر افشاشده از پیکسل 8a تقریباً تمامی مشخصات مهم گوشی میان‌رده آتی گوگل را فاش کرد. در این گزارش، تأیید شده است که این موبایل از نمایشگر ۱۲۰هرتزی، تراشه تنسور G3 و شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. همچنین باید منتظر افزایش قیمت باشیم. 

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس اسنادی را فاش کرده است که ظاهراً مشخصات فنی پیکسل 8a را نشان می‌دهد. این منبع همچنین یک تصویر تبلیغاتی را به‌اشتراک گذاشته که قیمت‌گذاری میان‌رده گوگل در اروپا را نشان می‌دهد.

مشخصات احتمالی پیکسل 8a گوگل

پیکسل 8a ظاهراً نمایشگری ۶.۱اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰هرتزی و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰نیتی خواهد داشت و از محافظ گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد. ابعاد و وزن این دستگاه نسبت به پیکسل 7a اندکی کمتر خواهد بود. پیکسل 8a از همان تراشه قدرتمند تنسور G3 استفاده می‌کند که روی سری پیکسل ۸ وجود داشت. در کنار این تراشه، ۸ گیگابایت رم نیز تعبیه می‌شود. از نظر حافظه داخلی، باید منتظر دو ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶گیگابایتی باشیم.

از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی

در بخش دوربین، احتمالاً یک دوربین اصلی ۶۴مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. پیکسل 8a در بخش سلفی هم دوربین ۱۳مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی همچنین با استاندارد IP67 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود و به درگاه‌های USB 3.2 Type-C و WiFi 6E مجهز است. حسگر اثر انگشتِ زیر نمایشگر و قابلیت تشخیص چهره نیز از دیگر ویژگی‌های این موبایل خواهد بود.

طبق این گزارش، پیکسل 8a در رنگ‌های مشکی، کرمی، دو طیف آبی و دو طیف سبز عرضه می‌شود. البته عرضه بعضی از این رنگ‌ها ممکن است منحصر به فروشگاه گوگل باشد.

از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی

در زمینه قیمت، تصویر بالا از قیمت پایه ۵۴۹ یورو برای بازار اروپا خبر می‌دهد که اندکی از پیکسل 7a بالاتر است. اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم این افزایش در سایر بازار‌ها چگونه اعمال می‌شود. پیکسل 8a احتمالاً در رویداد توسعه‌دهندگان گوگل در ۲۵ اردیبهشت معرفی خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->